FRI FRAGT OVER 399-, | LEVERING 1-2 DAGE | Trust Pilot 4.8 ud af 5

FAQ

Er det sikkert at betale?

Betaling hos bambustøj.dk er 100% sikkert via vores betalingsudbyder quicknet.net og du er forsikret via Emærket.

Hvilke betalingsmetoder accepteres?

Det er muligt at betale med alle kendte kreditkort.
Det er muligt at betale med MobilePay.
Pengene bliver først hævet når pakken er sendt.

Jeg har returneret en vare, men kan ikke se refunderingen i MobilePay

Refundering af dit køb eller dele af dit køb kan tage op til 2 hverdage. Har du betalt med MobilePay får du ikke altid besked i appen, tjek derfor altid dit kontoudtog i banken.

Kan jeg ændre min ordre?

Hvis du ønsker at ændre din ordre bedes du kontakte os på [email protected]
Vi pakker ordrer alle ugens dage og hvis din ordre er pakket kan vi ikke garantere at vi kan nå at ændre den efter dine ønsker. I så fald kan du oprette en gratis ombytning her når du modtager din pakke.

Hvordan kan jeg annullere min ordre?

Hvis du ønsker at annullere din ordre bedes du kontakte os på [email protected]
Vi pakker ordrer alle ugens dage og hvis din ordre er pakket kan vi ikke garantere at vi kan nå at finde den og tage den fra de andre forsendelser inden pakkerne bliver afhentet af fragtmanden.
I så fald kan du oprette en returnering her når du modtager din pakke. Det koster 49 kr. i fragt at returnere en ordre eller dele af en ordre.

Kan jeg hente min ordre på jeres adresse?

Ja, det kan du. Du kan hente dine pakker i vores webshop på Islevdalvej 146, 2610 Rødovre, på hverdage mellem kl. 10-14.

Sender i internationalt?

Hvis du har brug for at vi sender til lande udenfor Danmark, så kontakt os venligst ved at sende en mail til [email protected]

Hvordan sporer jeg min ordre?

Du vil modtage en e-mail og sms fra os med link til direkte sporing samt pakkenummer når din pakke er på vej.

Jeg har betalt for hjemmelevering, men min pakke er blevet leveret til en pakkeshop

Vores fragtlabels bliver printet automatisk når ordren lægges og en gang i mellem sker der fejl i systemet, som vi desværre ikke opdager. Hvis din pakke er blevet leveret til en pakkeshop ved en fejl, kan du enten vælge selv at hente den, og give os besked, så refunderer vi fragtudgiften.
Eller du kan vælge ikke at hente pakken og dermed lade den gå retur og give os besked om dette, og så sender vi pakken igen (med omdeling) når den kommer tilbage til os. Dette kan tage op til 14 dage.
Du bedes give os besked om din valgte løsning til [email protected]

Jeg har fået en forkert vare?

Det sker desværre at vi kommer til at sende forkerte varer ud til vores kunder. På vores lager arbejder mennesker og de begår fejl og plukker en gang imellem forkert. Det er altid beklageligt når det sker og det er besværligt for alle, men det er en af risiciene ved at handle online.
Når du har modtaget en forkert vare skal du følge anvisningerne her. Så sender vi et returlabel du printer ud sætter på pakken. Når vi har modtaget pakken sender vi de korrekte vare.

Hvad gør jeg hvis nogle af varerne gået i stykker under transporten?

Det sker desværre at emballagen bliver trykket og kommer til skade under transporten, men det går sjældent ud over tøjet.
Skulle tøjet mod al forventning være gået i stykker og du ønsker det ombyttet skal du følge anvisningerne her. Så sender vi et returlabel du printer ud og sætter på returpakken. Når vi har modtaget pakken sender vi en ny vare til dig.

Kan jeg komme forbi på jeres adresse og ombytte mine varer?

Du er velkommen til at komme forbi vores adresse på Islevdalvej 146 i Rødovre og ombytte dine varer. Vi vil forsøge at hjælpe dig så godt vi kan, så du får det rette produkt, men gør opmærksom på at vi har travlt med at pakke og der derfor kan opstå lidt ventetid.

Hvordan ombytter jeg mine varer?

Passer det du har købt ikke i størrelsen eller ønsker du en anden farve kan du altid ombytte dine varer gratis hos os. Har modellen ikke det rigtige fit kan du bytte til en anden model eller et andet mærke.
Du kan oprette en ombytning ved at følge anvisningerne her. Du modtager et pakkelabel per mail som du skal printe og sætte på pakken. Når vi modtager din returforsendelse, pakker og sender vi dine nye varer.

Hvordan kan jeg returnere en vare?

Ønsker du at returnere dine varer så kan det gøres her. Bambustøj.dk dækker ikke omkostninger til returnering, det afholder du selv og koster 49 kr. igennem vores service med GLS. Du vil modtage et fragtlabel per mail som du printer ud og sætter på returpakken. Når vi har modtaget pakken returnerer vi dine penge, minus 49 kr. for fragtbrevet. Du er også velkommen til selv at sørge for returfragten.
Der gives 90 dages fortrydelsesret på varer købt i vores webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager pakken.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 90 efter købet og fra fortrydelsen har man 14 dage tjl at sende returforsendelsen.

Hvad gør jeg hvis der er fejl på min vare eller den er gået i stykker?

Produktionsfejl kan ske, men det skal jo ikke gå ud over dig. Modtager du en vare med fejl eller skader, så kan du oprette en ombytning ved at følge anvisningerne her. Vi dækker alle udgifter i forbindelse med ombytningen.

Hvad gør jeg hvis nogle af varerne gået i stykker under transporten?

Det sker desværre at emballagen bliver trykket og kommer til skade under transporten, men det går sjældent ud over tøjet.
Skulle tøjet mod al forventning være gået i stykker og du ønsker det ombyttet skal du følge anvisningerne her. Så sender vi et returlabel du printer ud og sætter på returpakken. Når vi har modtaget pakken sender vi en ny vare til dig.

Der er opstået fejl på min vare tidligere end jeg havde forventet, hvad gør jeg?

Hvis der er gået hul på dine strømper eller en syning er gået på underbukserne, bedes du sendes os en mail på [email protected] I mailen skal du oplyse hvad skaden er, hvor lang tid du har brugt varen og gerne sende billeder med. Så kigger vi på sagen og vender tilbage til dig hurtigst muligt.

Jeg har indløst min rabatkode – hvorfor får jeg kun rabat på nogle varer?

Der gives kun rabat på ikke i forvejen nedsatte varer. Det vil sige at du ikke får yderligere rabat hvis det du køber eksempelvis allerede er sat 20% ned i pris.

Fragt

Fri fragt ved køb over 399,-

Levering

Levering 1-2 dage

Returret

90 dage returret

Gratis ombytning

Ombyt gratis dine varer

Updating…
  • Ingen varer i kurven.