ClickCease
FRI FRAGT OVER 499-, | LEVERING 1-2 DAGE | Trust Pilot 4.8 ud af 5

FAQ

Er det sikkert at betale?

Betaling hos bambustøj.dk er 100% sikkert via vores betalingsudbyder quicknet.net og du er forsikret via Emærket.

Hvilke betalingsmetoder accepteres?

Det er muligt at betale med alle kendte kreditkort.
Det er muligt at betale med MobilePay.
Pengene bliver først hævet når pakken er sendt.

Jeg har returneret en vare, men kan ikke se refunderingen i MobilePay

Refundering af dit køb eller dele af dit køb kan tage op til 2 hverdage. Har du betalt med MobilePay får du ikke altid besked i appen, tjek derfor altid dit kontoudtog i banken.

Kan jeg ændre min ordre?

Hvis du ønsker at ændre din ordre bedes du kontakte os på [email protected]
Vi pakker ordrer alle ugens dage og hvis din ordre er pakket kan vi ikke garantere at vi kan nå at ændre den efter dine ønsker. I så fald kan du oprette en gratis ombytning her når du modtager din pakke.

Hvordan kan jeg annullere min ordre?

Hvis du ønsker at annullere din ordre bedes du kontakte os på [email protected]
Vi pakker ordrer alle ugens dage og hvis din ordre er pakket kan vi ikke garantere at vi kan nå at finde den og tage den fra de andre forsendelser inden pakkerne bliver afhentet af fragtmanden.
I så fald kan du oprette en returnering her når du modtager din pakke. Det koster 49 kr. i fragt at returnere en ordre eller dele af en ordre.

Kan jeg hente min ordre på jeres adresse?

Ja, det kan du. Du kan hente dine pakker i vores webshop på Islevdalvej 146, 2610 Rødovre, på hverdage mellem kl. 10-14.

Sender i internationalt?

Hvis du har brug for at vi sender til lande udenfor Danmark, så kontakt os venligst ved at sende en mail til [email protected]

Hvordan sporer jeg min ordre?

Du vil modtage en e-mail og sms fra os med link til direkte sporing samt pakkenummer når din pakke er på vej.

Jeg har betalt for hjemmelevering, men min pakke er blevet leveret til en pakkeshop

Vores fragtlabels bliver printet automatisk når ordren lægges og en gang i mellem sker der fejl i systemet, som vi desværre ikke opdager. Hvis din pakke er blevet leveret til en pakkeshop ved en fejl, kan du enten vælge selv at hente den, og give os besked, så refunderer vi fragtudgiften.
Eller du kan vælge ikke at hente pakken og dermed lade den gå retur og give os besked om dette, og så sender vi pakken igen (med omdeling) når den kommer tilbage til os. Dette kan tage op til 14 dage.
Du bedes give os besked om din valgte løsning til [email protected]

Jeg har fået en forkert vare?

Det sker desværre at vi kommer til at sende forkerte varer ud til vores kunder. På vores lager arbejder mennesker og de begår fejl og plukker en gang imellem forkert. Det er altid beklageligt når det sker og det er besværligt for alle, men det er en af risiciene ved at handle online.
Når du har modtaget en forkert vare skal du følge anvisningerne her. Så sender vi et returlabel du printer ud sætter på pakken. Når vi har modtaget pakken sender vi de korrekte vare.

Hvad gør jeg hvis nogle af varerne gået i stykker under transporten?

Det sker desværre at emballagen bliver trykket og kommer til skade under transporten, men det går sjældent ud over tøjet.
Skulle tøjet mod al forventning være gået i stykker og du ønsker det ombyttet skal du følge anvisningerne her. Så sender vi et returlabel du printer ud og sætter på returpakken. Når vi har modtaget pakken sender vi en ny vare til dig.

Kan jeg komme forbi på jeres adresse og ombytte mine varer?

Du er velkommen til at komme forbi vores adresse på Islevdalvej 146 i Rødovre og ombytte dine varer. Vi vil forsøge at hjælpe dig så godt vi kan, så du får det rette produkt, men gør opmærksom på at vi har travlt med at pakke og der derfor kan opstå lidt ventetid.

Hvordan ombytter jeg mine varer?

Ønsker du at ombytte dine varer skal du sende varerne retur til os og blot lægge en ny ordre på de varer du ønsker i stedet for. Når vi modtager din returpakke refunderer vi betalingen for returvarerne.
Du kan vælge enten at lægge en ny ordre med det samme, eller vente til du får pengene refunderet for returordren.

Hvordan kan jeg returnere en vare?

Det er gratis at sende varer retur hos bambustøj.dk. Du kan oprette et returfragtbrev hos GLS via vores portal.

Der er 90 dages returret.

Hvad gør jeg hvis der er fejl på min vare eller den er gået i stykker?

Produktionsfejl kan ske, men det skal jo ikke gå ud over dig. Modtager du en vare med fejl eller skader, så kan du oprette en ombytning ved at følge anvisningerne her. Vi dækker alle udgifter i forbindelse med ombytningen.

Hvad gør jeg hvis nogle af varerne gået i stykker under transporten?

Det sker desværre at emballagen bliver trykket og kommer til skade under transporten, men det går sjældent ud over tøjet.
Skulle tøjet mod al forventning være gået i stykker og du ønsker det ombyttet skal du følge anvisningerne her. Så sender vi et returlabel du printer ud og sætter på returpakken. Når vi har modtaget pakken sender vi en ny vare til dig.

Der er opstået fejl på min vare tidligere end jeg havde forventet, hvad gør jeg?

Hvis der er gået hul på dine strømper eller en syning er gået på underbukserne, bedes du sendes os en mail på [email protected] I mailen skal du oplyse hvad skaden er, hvor lang tid du har brugt varen og gerne sende billeder med. Så kigger vi på sagen og vender tilbage til dig hurtigst muligt.

Jeg har indløst min rabatkode – hvorfor får jeg kun rabat på nogle varer?

Der gives kun rabat på ikke i forvejen nedsatte varer. Det vil sige at du ikke får yderligere rabat hvis det du køber eksempelvis allerede er sat 20% ned i pris.

Fragt

Fri fragt ved køb over 499,-

Levering

Levering 1-2 dage

Returret

90 dage returret

Din sikkerhed

E-mærket webshop

Updating…
  • Ingen varer i kurven.