FAQ
BETALING & REFUNDERING
ER DET SIKKERT AT BETALE?
Betaling hos bambustøj.dk er 100% sikkert via vores betalingsudbyder quicknet.net og du er forsikret via Emærket.
HVILKE BETALINGSMETODER ACCEPTERES?
Det er muligt at betale med alle kendte kreditkort. Det er ligeledes muligt at betale med MobilePay og Klarna.
Pengene bliver først hævet når pakken er sendt.
JEG HAR RETURNERET EN VARE, MEN KAN IKKE SE REFUNDERINGEN I MOBILEPAY
Refundering af dit køb eller dele af dit køb kan tage op til 2 hverdage.
Har du betalt med MobilePay får du ikke besked i appen, tjek derfor altid dit kontoudtog i banken.
MIN ORDRE
KAN JEG ÆNDRE MIN ORDRE?
HVORDAN KAN JEG ANNULLERE MIN ORDRE?
LEVERING
KAN JEG HENTE MIN ORDRE I JERES SHOWROOM?
Ja, det kan du. Du kan hente dine pakker i vores showroom på Islevdalvej 146, 2610 Rødovre. Vi har åbent tirsdag - fredag kl. 10-13. Hvis pakken ikke afhentes inden for 14 kalenderdage, annullerer vi ordren og refunderer det fulde beløb tilbage til dig. Du bliver underrettet herom per email.
KAN JEG FÅ UDSKUDT FORSENDELSEN AF MIN ORDRE?
Det er ikke muligt at få udskudt forsendelse af ordrer. Hvis
man ikke er hjemme til at modtage/afhente pakker og pakken kommer uafhentet retur, vil man blive opkrævet prisen
for den reelle returfragt samt fragt for eventuel ny forsendelse, hvis man
ønsker pakken gensendt.
Vi opfordrer til kun at handle i webshoppen når man er
sikker på at man er hjemme til at modtage pakken, eller kan få nogen til at hente pakken for én. Samt kun at oprette og
indsende ombytninger når man er sikker på at man er hjemme til at modtage
returpakken. Vi gør opmærksom på at der er 90 dages fuld returret i webshoppen.
SENDER I INTERNATIONALT?
Hvis du har brug for at vi sender til lande udenfor Danmark, så kontakt os venligst ved at sende en mail til kundeservice@bambustoej.dk
HVORDAN SPORER JEG MIN ORDRE?
Du vil modtage en e-mail og sms fra os med link til direkte sporing samt pakkenummer når din pakke er på vej.
JEG HAR BETALT FOR HJEMMELEVERING, MEN MIN PAKKE ER BLEVET LEVERET TIL EN PAKKESHOP
Hvis din pakke er blevet leveret til en pakkeshop ved en fejl, kan du enten vælge selv at hente den, og give os besked, så refunderer vi fragtudgiften. Eller du kan vælge ikke at hente pakken og dermed lade den gå retur og give os besked om dette, og så sender vi pakken igen (med omdeling) når den kommer tilbage til os. Dette kan tage op til 14 dage.
Du bedes give os besked om din valgte løsning til kundeservice@bambustoej.dk
JEG HAR FÅET EN FORKERT VARE?
Det sker desværre at vi kommer til at sende forkerte varer ud til vores kunder. På vores lager arbejder mennesker og de begår fejl og plukker en gang imellem forkert. Det er altid beklageligt når det sker og det er besværligt for alle, men det er en af risiciene ved at handle online.
Når du har modtaget en forkert vare skal du følge anvisningerne her og oprette en reklamation og et sende varen retur. Når vi modtager din returpakke sender vi den rigtige varer til dig.
HVAD GØR JEG HVIS NOGLE AF VARERNE GÅET I STYKKER UNDER TRANSPORTEN?
Det sker desværre at emballagen bliver trykket og kommer til skade under transporten, men det går sjældent ud over tøjet. Skulle tøjet mod al forventning være gået i stykker og du ønsker det ombyttet skal du følge anvisningerne her.
RETUR & OMBYT
KAN JEG KOMME FORBI PÅ JERES ADRESSE OG OMBYTTE MINE VARER?
Du er velkommen til at komme forbi vores showroom på Islevdalvej 146 i Rødovre og ombytte dine varer. Vi vil forsøge at hjælpe dig så godt vi kan, så du får det rette produkt.
Vi har åbent tirsdag - fredag kl. 10-13
HVORDAN OMBYTTER JEG MINE VARER?
Hvis du ønsker at ombytte en eller flere varer din ordre kan du gøre det her.
Du kan både bytte til en anden størrelse eller til en helt anden vare.
En ombytning koster 49 kr. i forsendelse.
HVORDAN KAN JEG RETURNERE EN VARE?
Ønsker du at returnere dine varer så kan det gøres her. Bambustøj.dk dækker omkostninger til returnering igennem vores service med GLS.
Der gives 90 dages fortrydelsesret på varer købt i vores webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager pakken.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 90 efter købet og fra fortrydelsen har man 14 dage til at sende returforsendelsen.
REKLAMATION
HVAD GØR JEG HVIS DER ER FEJL PÅ MIN VARE ELLER DEN ER GÅET I STYKKER?
Produktionsfejl kan ske, men det skal jo ikke gå ud over dig. Modtager du en vare med fejl eller skader, bedes du sende os et billede af varen sammen med en beskrivelse af fejlen i en mail til kundeservice@bambustoej.dk. Når i modtager billedet tager vi stilling til reklamationen og hvorvidt vi ønsker varen tilsendt.
Har vi behov for at varen sendes til os sender vi et fragtbrev til dig pr. mail.
Vi dækker alle udgifter i forbindelse med reklamationen.
HVAD GØR JEG HVIS NOGLE AF VARERNE GÅET I STYKKER UNDER TRANSPORTEN?
Det sker desværre at emballagen bliver trykket og kommer til skade under transporten, men det går sjældent ud over tøjet. Skulle tøjet mod al forventning være gået i stykker, bedes du sende os et billede af varen sammen med en beskrivelse af fejlen i en mail til kundeservice@bambustoej.dk. Når i modtager billedet tager vi stilling til reklamationen og hvorvidt vi ønsker varen tilsendt. Skal varen sendes til os sender vi et fragtbrev til dig pr. mail.
Har vi behov for at varen sendes til os sender vi et fragtbrev til dig pr. mail.
Vi dækker alle udgifter i forbindelse med reklamationen.
DER ER OPSTÅET FEJL PÅ MIN VARE TIDLIGERE END JEG HAVDE FORVENTET, HVAD GØR JEG?
Hvis der er gået hul på dine strømper eller en syning er gået på underbukserne, bedes du sende os et billede af varen sammen med en beskrivelse af fejlen i en mail til kundeservice@bambustoej.dk. Når i modtager billedet tager vi stilling til reklamationen og hvorvidt vi ønsker varen tilsendt. Skal varen sendes til os sender vi et fragtbrev til dig pr. mail.
Har vi behov for at varen sendes til os sender vi et fragtbrev til dig pr. mail.
Vi dækker alle udgifter i forbindelse med reklamationen.
RABATKODER
JEG HAR INDLØST MIN RABATKODE – HVORFOR FÅR JEG KUN RABAT PÅ NOGLE VARER?
På visse rabatkoder gælder rabatten ikke på forvejen nedsatte varer. Det vil sige at du ikke får yderligere rabat hvis det du køber eksempelvis allerede er sat 20% ned i pris.