Ofte stillede spørgsmål

BETALING & REFUNDERING

ER DET SIKKERT AT BETALE?

Betaling hos bambustøj.dk er 100% sikkert via vores betalingsudbyder quicknet.net og du er forsikret via Emærket.

HVILKE BETALINGSMETODER ACCEPTERES?

Det er muligt at betale med alle kendte kreditkort. Det er ligeledes muligt at betale med MobilePay, Anyday og Klarna.

Pengene bliver først hævet når ordren er sendt.

JEG HAR RETURNERET EN VARE, MEN KAN IKKE SE REFUNDERINGEN I MOBILEPAY

Refundering af dit køb eller dele af dit køb kan tage op til 2 hverdage.

Har du betalt med MobilePay får du ikke besked i appen, tjek derfor altid dit kontoudtog i banken.

MIN ORDRE

KAN JEG ÆNDRE MIN ORDRE?

Det er desværre ikke muligt at ændre en ordre efter den er lagt hvis den er påbegyndt pakket.

Du kan dog prøve at kontakte kundeservice, så kontakter vi vores lager for at høre om det er muligt at nå at annullere pakken. kundeservice@bambustoej.dk

KAN JEG ANNULLERE MIN ORDRE?

Det er desværre ikke muligt at annullere en ordre efter den er lagt hvis den er påbegyndt pakket.

Du kan dog prøve at kontakte kundeservice, så kontakter vi vores lager for at høre om det er muligt at nå at annullere pakken. kundeservice@bambustoej.dk

HVAD GØR JEG HVIS MIN VARE BLIVER SAT NED I PRIS EFTER JEG HAR KØBT?

Hvis den vare du har købt er blevet sat ned i pris inden du har modtaget varen er du velkommen til at sende os en mail, så refunderer vi dig forskellen.

Hvis varen er sat ned i pris efter du har modtaget varen bedes du sende os et billede af at varen fortsat er i ubrudt emballage, så refunderer vi dig forskellen. Varen skal være i en sådan stand at du ville kunne sende den tilbage, og få pengene retur. Varen må altså ikke være taget i brug.

KAN MAN KOMME FORBI JERES KONTOR OG HANDLE?

Desværre ikke. Vi har ikke varer på adressen og modtager kun onlinebestillinger.

JEG HAR FÅET EN FORKERT VARE?

Det sker desværre at vi kommer til at sende forkerte varer ud til vores kunder. På vores lager arbejder mennesker og de begår fejl og plukker en gang imellem forkert. Det er altid beklageligt når det sker og det er besværligt for alle, men det er en af risiciene ved at handle online.
Når du har modtaget en forkert vare skal du skrive til vores kundeservice på mail: kundeservice@bambustoej.dk eller ringe til os på hverdage mellem kl. 10-12.30 på tlf.: 71 99 24 66.

LEVERING

HVAD GØR JEG HVIS JEG HAR VALGT FORKERT PAKKESHOP?

Vi har desværre ikke mulighed for at ændre den valgte pakkeshop efter ordren er oprettet.

KAN JEG FÅ UDSKUDT FORSENDELSEN AF MIN ORDRE?

Det er ikke muligt at få udskudt forsendelse af ordrer. Hvis
man ikke er hjemme til at modtage/afhente pakker og pakken kommer uafhentet retur, vil man blive opkrævet prisen
for den reelle returfragt samt fragt for eventuel ny forsendelse, hvis man
ønsker pakken gensendt.

Vi opfordrer til kun at handle i webshoppen når man er
sikker på at man er hjemme til at modtage pakken, eller kan få nogen til at hente pakken for én. Samt kun at oprette og
indsende ombytninger når man er sikker på at man er hjemme til at modtage
returpakken. Vi gør opmærksom på at der er 30 dages fuld returret i webshoppen.

HVORDAN SPORER JEG MIN ORDRE?

Du vil modtage en e-mail og sms fra os med link til direkte sporing samt pakkenummer når din pakke er på vej.

KAN JEG HENTE MIN ORDRE HOS JER?

Der er desværre ikke mulighed for at hente pakker.

JEG HAR BETALT FOR HJEMMELEVERING, MEN MIN PAKKE ER BLEVET LEVERET TIL EN PAKKESHOP

Hvis din pakke er blevet leveret til en pakkeshop ved en fejl, kan du enten vælge selv at hente den, eller du kan vælge ikke at hente pakken og dermed lade den gå retur og give os besked om dette, og så sender vi pakken igen (med omdeling) når den kommer tilbage til os. Dette kan tage op til 14 dage.

Bemærk at pakken omdirigeres til en pakkeshop hvis der ikke var nogen hjemme på din adresse.

Du bedes give os besked om din valgte løsning til kundeservice@bambustoej.dk

HVAD GØR JEG HVIS NOGLE AF VARERNE GÅET I STYKKER UNDER TRANSPORTEN?

Det sker desværre at emballagen bliver trykket og kommer til skade under transporten, men det går sjældent ud over tøjet. Skulle tøjet mod al forventning være gået i stykker og du ønsker det ombyttet skal du følge anvisninger her.

RETUR & OMBYT

KAN JEG KOMME FORBI PÅ JERES ADRESSE OG OMBYTTE MINE VARER?

Nej, det kan du ikke. Du bedes oprette en returnering via vores returportal her.

HVORDAN OMBYTTER JEG MINE VARER?

Du ombytter en vare ved at benytte vores returportal her

Følg de nødvendige trin i portalen og vælg om du ønsker at returnere eller ombytte en vare til en anden størrelse. 

Vi tilbyder gratis ombytning af størrelser på et produkt første gang på en ordre. Skulle du lave endnu en ombytning på samme ordre, koster det 29 kr.

Ordrer i Danmark returneres med GLS med QR-kode eller print-selv-label. 

HVORDAN KAN JEG RETURNERE EN VARE?

Du returnerer en vare eller pakke ved at benytte vores returportal her

Følg de nødvendige trin i portalen og vælg om du ønsker at returnere eller ombytte en vare til en anden størrelse. 

Vi tilbyder gratis ombytning af størrelser på et produkt første gang på en ordre. Det koster 39 kr. at returnere en vare eller ordre.

Ordrer i Danmark returneres med GLS med QR-kode eller print-selv-label. 

HVORNÅR FÅR JEG RETURNERET MINE PENGE?

Det kan tage op til 10 hverdage at behandle din retur.

DER FULGTE IKKE RETUR LABEL MED MIN ORDRE. HVAD GØR JEG?

Returlabels medfølger ikke længere i din pakke. Du returnerer/ombytter en vare eller pakke ved at benytte vores returportal her

Følg de nødvendige trin i portalen og vælg om du ønsker at returnere eller ombytte en vare til en anden størrelse. 

Vi tilbyder gratis ombytning af størrelser på et produkt første gang på en ordre. Det koster 39 kr. at returnere en vare eller ordre.

Ordrer i Danmark returneres med GLS med QR-kode eller print-selv-label. 

REKLAMATION

HVAD GØR JEG HVIS DER ER FEJL PÅ MIN VARE ELLER DEN ER GÅET I STYKKER?

Det sker desværre at en vare kan gå i stykker, og der derfor er en reklamation på den. Du opretter en reklamation ved at benytte vores reklamationsportal her.

Følg trinene i portalen, hvor vi blandt andet beder om beskrivelse af fejl samt billeder af fejl og produkt. Herefter vil være kundeservice gå ind og vurdere reklamationssagen og tage kontakt til dig. 

HVAD ER EN REKLAMATION OG HVAD ER IKKE?

Nedenstående er eksempler på hvad
der er reklamationer. Hvis du oplever andre fejl, er du velkommen til at
kontakte vores kundeservice

- Mangel på varen
- Hul i vævningen
- Fejl i syninger
- Fejl i farven
- Slap elastik
- Ødelagt lynlås
- Fejl i print

Nedenstående er ikke reklamationer

- Dårligt fit: hvis tøjet ikke sidder godt, er det ikke en reklamation. Prøv altid tøjet på inden du vasker det, og sørg for at du har stået, siddet og gået rundt om spisebordet i det, så du er sikker på at det sidder som det skal

- Strømper med tyndslidning (læs mere her)

HVAD GØR JEG HVIS NOGLE AF VARERNE GÅET I STYKKER UNDER TRANSPORTEN?

Det sker desværre at en vare kan gå i stykker, og der derfor er en reklamation på den. Du opretter en reklamation ved at benytte vores reklamationsportal her.

Følg trinene i portalen, hvor vi blandt andet beder om beskrivelse af fejl samt billeder af fejl og produkt. Herefter vil være kundeservice gå ind og vurdere reklamationssagen og tage kontakt til dig. 

DER ER OPSTÅET FEJL PÅ MIN VARE TIDLIGERE END JEG HAVDE FORVENTET, HVAD GØR JEG?

Det sker desværre at en vare kan gå i stykker, og der derfor er en reklamation på den. Du opretter en reklamation ved at benytte vores reklamationsportal her.

Følg trinene i portalen, hvor vi blandt andet beder om beskrivelse af fejl samt billeder af fejl og produkt. Herefter vil være kundeservice gå ind og vurdere reklamationssagen og tage kontakt til dig. 

RABATKODER

JEG HAR INDLØST MIN RABATKODE – HVORFOR FÅR JEG KUN RABAT PÅ NOGLE VARER?

På visse rabatkoder gælder rabatten ikke på forvejen nedsatte varer. Det vil sige at du ikke får yderligere rabat hvis det du køber eksempelvis allerede er sat 20% ned i pris.