Returner / Ombyt / Annuller

FORTRYDELSESRET

Du har 90 dages fortrydelsesret fra du modtager varen. Når du har givet besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

HVORDAN RETURNERER JEG EN VARE?

Du sender en vare eller pakke retur ved at oprette en retur via vores portal. Når du har udfyldt returskemaet vil du få mulighed for at købe et returfragtbrev. Et returfragtbrev koster 39 kr.

Vælger du at nægte modtagelse af din pakke, vil returfragten blive fratrukket ved refundering af betalingen af din ordre.

DETTE SKAL DU VÆRE OPMÆRKSOM PÅ VED RETUR:

  • Plomberingen må gerne brydes så du kan prøve tøjet på (undertøj må prøves uden på dit eget undertøj)
  • Tøjet må prøves på, det må ikke tages i brug - det vil sige at du må prøve tøjet på, som du ville i en butik - nogle pakker med strømper er samlet med strips, vær opmærksom når du klipper denne over, at du ikke kommer til at klippe i strømpen, da du ellers ikke kan returnere varen
  • Emballagen kan have fået nogle knubs i fragten, det er helt ok, men vi opfordrer til, at emballagen ikke bruges som fragtemballage - sørg altid for at pakke dine returvarer forsvarligt ind.
  • Hvis du har købt en vare med flere dele i en æske (f.eks. 2-pak, 5-pak el.lign.), er det ikke muligt kun at sende en del af indholdet retur - hvis du ønsker refundering skal alle varerne i æsken returneres i ubrugt stand

Du kan læse mere om vores returregler i vores handelsbetingelser.

Opret din retur her

HVORDAN BYTTER JEG TIL EN ANDEN STØRRELSE?

1. Returnér varen som ikke passede. Når vi har modtaget varen gennemføres refunderingen. (Se ovenstående under retur.)

2. Lav en ny bestilling på den ønskede størrelse. Koster varen mere nu? Se næste trin.

3. Send en mail med dit nye ordrenummer til kundeservice, så refunderer vi rabatten. Bemærk venligst at dette kun gælder ved køb af samme model og farve.

Bemærk vi refunderer ikke eventuelle fragt udgifter på din nye ordre.

Opret din retur her

REKLAMATION:

Det sker at en vare er i stykker og der derfor er en reklamation på den. I nogle tilfælde skal vi have varen sendt til os, men i første omgang bedes du sende os et billede af varen sammen med en beskrivelse af fejlen i en mail til kundeservice@bambustoej.dk. Når i modtager billedet tager vi stilling til reklamationen og hvorvidt vi ønsker varen tilsendt. Skal varen sendes til os sender vi et fragtbrev til dig pr. mail.

ANNULLERING AF ORDRE:

Ønsker du at annullere din ordre inden den bliver afsendt kan du gøre det her.

INDKØBSKURV

Din indkøbskurv er tom

Shop nu